Diensten

Eindschoonmaak:
Wij zorgen ervoor dat, na vertrek van de huurders of uzelf, de woning weer netjes wordt schoon gemaakt. U heeft bij ons geen verplichting om een minimum aantal eindschoonmaken af te nemen per maand/jaar. U beslist zelf wanneer u ons wenst in te schakelen. U geeft ons tijdig de data door en wij zorgen dat alles weer netjes is!
Wij werken ook niet met (jaar)contracten: u kunt op ieder gewenst moment de samenwerking stopzetten.

Contactpersoon:
Wij kunnen als contactpersoon fungeren voor u. Dit houdt bvb. in dat wij:

  • Steeds bereikbaar zijn voor de huurders bij vragen en/of klachten
  • Voor u op zoek kunnen gaan naar een geschikte vakman, bvb. loodgieter
  • Bij klachten/calamiteiten het probleem z.s.m. proberen op te lossen door contact op te nemen met de goede personen

Wij zijn voor u als eigenaar en voor de huurder ook buiten kantoortijden telefonisch bereikbaar voor noodgevallen.

Ontvangst:
Wij kunnen de sleuteloverdracht voor uw woning verzorgen. De huurders kunnen bij ons op kantoor terecht om hun sleutel op te halen van de vakantiewoning. 
Het is, in onderling overleg, ook mogelijk om buiten onze kantoortijden de sleutel te verkrijgen. Ook als er een klusjesman, loodgieter, … e.d. de sleutel van uw vakantiewoning nodig heeft, kunnen ze deze bij ons op kantoor ophalen.

Verhuur:
Indien u klant bent bij ons dan krijgt u desgewenst, gratis een advertentie op onze website en in onze etalage. Wij kunnen u, indien nodig, ook bijstaan bij het verhuren van uw woning. Ook indien u uw woning slechts tijdelijk of voor langere periode wenst te verhuren kunnen wij u verder helpen.

Linnenpakketten:
U kunt bij ons ook terecht voor het huren van bedlinnen, badlinnen en zelfs keukenlinnen. Dit is een extra service wat u kunt aanbieden aan uw huurders. 
Wilt u dat de pakketten speciaal geleverd worden (dus niet i.c.m. een eindschoonmaak) dan wordt er 7,50 euro extra aangerekend voor de bezorging van de pakketten.